Who do you think you are?

Who do you think you are, running round leaving scars, colecting yore jar of heart and tearing love apart.

- Christina Perry.
_________________________________________________________________________________________

Tja!
Sitter nu och lyssnar på Christina Perry's "Jar of hearts". Asbra låt. ;)

Senare idag kmr Julia hit efter att hon gått till bokia till bokrean och tbx, vet inte riktigt när det är men nångång idag iaf. :) De va aslängesen jag skrev ett långt inlägg.. Kanske ska satsa på de nu då?

Ååh! Jag har beslutsångest! Jag vet inte om jag ska köpa en systemkamera (Canon 500D) elr inte.. :S Vad tkr ni? Jag är rädd att jag ska bli besviken på den och blablabla.. Och jag är inte liksom dendär spartypen längre.. Va de förut. Då kunde man hitta en 500 hundra lapp i fickan utan att veta de. xD Jag va som "pojken med guldbyxorna" om ni sett den filmen. Haha!
Så jag lär ju spara ett tag om jag ska ha råd med en överhuvudtaget, men jag funderar på att ta en begangnad ist. Dem är ju förmodligen lika bra som en ny fast lite slitnare kanske, men de gör väl inget förrutom om de är nån spricka i linsen elr nåt i den stilen. Då blir man inte så glad kan jag ju säga. ^^ Om det är ngn som läser det här som har en Canon 500D kan du/ni komentera under inlägget vad ni tycker. :D

Jag skulle ha haft gitarrlektion idag eftersom min gitarrlärare var sjuk en gitarrlektion för några veckor sen, men sen skrev han igår att vi skulle ha det på torsdag istället. Aja. De funkar väl de också.

Btw, jag skrev aldrig igår hur det gick med praoplatsen hos veterinären. Jag ringde till 2 veterinärer i närheten, men båda svarar lika: - "Vi tar tyvär bara emot de som går i gymnasiet och går djurlinjen". -.- FAst de är ju inte så kontigt, de är ju bra att dem bara tar emot sånna. För jag som ska söka till ett sådant gymnasium skulle inte bli så glad om jag ringde till en veterinär och skulle fråga dem om praktik plats och så säger dem att en 8:a har fått en praoplats.. x)

Nu ska jag gå in på Sofias blogg och gästblogga på den eftersom hon inte kan skriva på den för att hennes dator är inne på lagning (igen). Kolla in den så får vi se hur det ser ut när jag gästbloggar. ;) Brukar inte vilja göra det eftersom jag suger på att skriva, som ni kanske märkt. Men nu blev det väl ett undantag då. ^^ Hörs!
Kolla in bloggen: www.sofiiasilfveer.devote.se.


Kommentarer
Postat av: sofiia <3

Alexandra! Klart du ska ha systemkamera!

Och 500D är en super populär kamera nu, som typ utnäms till bästa köp och sånt

den är modellen äldre än min, så den är inte alls mycket sämre än min. Du får en grym kamera för pengarna kan jag ju säga! Om du fortfarande är osäker, fråga om du får prova mattes!

och du.... Skippa 1000D n va?

sen har jag fakrtiskt ett till förslag det är 450D det var en sån frida har ;) oxå en bra kamera, modellen äldre än 500D tror jag ;)



Nu har du fått tips från mig xD



Kram på rej! <3

2011-03-01 @ 22:30:31
URL: http://sofiiasilfveer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0