What if I made you cry? the rule changed and it was I that playd you like a toy?

- ciara.
.
En låt jag ALDRIG någonsin tröttnat på (första gången jag lyssna på den var för typ 3 år sedan) denna låt! Helt sjukt. Ciara- like a boy.
.
Aja, idag fick vi reda på vår engelska-provs-resultat. Det gick faktiskt rätt så bra. Vart lite depp över att jag var 3 poäng ifrån VG, och på en uppsats vi skulle skriva fick jag MVG! :D:D:D (17-20 var MVG, och jag fick 17!). Känner mig rätt så stolt när det kom till min uppsats! :):):)
Och på bilden skulle vi redovisa vår tavla. Gick väldigt bra för mig, tycker jag.. Förutom att jag kom på världens bästa grej om varför jag hade kladdat dit klippor och bärg. Jag skulle ha sagt att "livet går upp och ner, livet skulle bara ha varit långtråkigt ifall det var *rakt* och ingenting hände".
.
Men nu ska jag knodda teknik. Skrivit runt 300-400 ord. Ska se ifall det finns mer jag kan trycka in här och där. Sedan lämnas grejen in. Jag skriver om ämnet "glas" för er som undra! :D
.
Minns när jag tog denna bild! Det var typ 3 tusen år sedan, men känns ändå som igår..

Antingen familjens digitalkamera, eller min systemk.
F: ani
C: isanla
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0