Vindruvor (Isabell)

Känner mig tvungen att skriva ett inlägg nu, för Ani skrev sitt för typ mer än 4 timmar sedan så de har väl inte varit så roligt att kolla in bloggen idag, när de har varit så "dålig" uppdatering. x)
elr Ani är ju bra på att uppdatera men inte jag o nanna ;P
MEn idag har de inte hänt så mycket, vi försökte spela spel i tre timmar men vi fattade inget så vi gav upp o fika.
fatta att vi satt i 3 timmar för att fatta hur man skulle göra, asså vi tog fram ett, fatta inte sen tog vi ett nytt och ett nyss x) HAHA
Bara massa svamel.
.
ska göra min engelska läxa som jag har varje vecka bara för att jag "äger" på engelska x)
HAHA
.
.
MEn vi ses senare, hare bra ! :D
Super fin ! :)
//Issa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHA! också du med dina bilder på godis ;)

2011-03-27 @ 17:52:22
URL: http://isanla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0