"Varför skaffa sig ett eget liv, när man kan tjäna pengar på andras."

Nu har jag lärt mig någonting. Att folk riskerar deras liv för att bli smala, och inte gå upp i vikt trotts att dom äter hur mycket som helst.

Mina närmaste kanske vet att jag brukar klaga på att mina ben är så spinkiga. Ja, det skulle inte skadat ifall dom var liiiite mer "fylliga".. Tro mig! Jag har försökt med ALLT. Jag har ätit mig mer än mätt. Jag kanske äter samanlagt min vikt på typ 4 dagar. (okej, lite överdrift, MEN JAG ÄTER AS MYCKET!) och jag vettefan vart all mat tar vägen?! Min magsmältning måste nog gå i typ 340, annars skulle jag lida av fetma just nu.

Men aja, nu kommer sommaren. Kul att man slipper att göra ett piss och bara lata sig och äta vad man vill, så går man inte upp i vikt. MEN SOM JAG BRUKAR SÄGA (host alexandra, mli och isabell) "bara eftersom att det inte syns på utsidan, så betyder det inte att det inte syns på insidan".

Vad tycker ni? Ska ni träna upp er inför beach 11.. FAN VAD FULT DET LÅTER! HHAHAHA, "beach 11".. sedan när det blir år 2022, ba "beach 22" AHAHAHAHAHHA.. vad fult. :)


SOOOO anistyle.. if you know what i mean ;)
Tumblr_l5p8rorcgq1qbswqjo1_500_large

/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0