Varför finns rubriker? (Alexandra)

Halo!
Är ganska nyvaken nu fastän att klockan är 12:04.. Vaknade när min katt ställde sig och jamade nedanför sängen tills jag vaknade och sedan hoppade han upp och skulle bli klappad och han ligger kvar i sängen nu också. x) Så typiskt han att först väcka en och sedan när personen klivit upp går han och lägger sig i den sängen. ^^

Satt nyss och kollade på Vasa loppet. Jag fattar inte hur man kan åka 9 mil på 3 och en halv timme!? Jag åkte 1 och en halv mil på 2 timmar. xD Han som vann i år vann förra året också. Hm. Jag skulle aldrig ställa upp i Vasa loppet, gud va jobbigt! De tog 3 och en halv timme för ettan, tvåan och trean men för resten av klungan kommer det dröja nån timme till. Man blir ju trött av att bara tänka på det. ;)

Uppdaterade inte så mycket igår, va med Isabell och hon har ju skrivit vad vi gjorde, typ gick till stan och tillbaks för godis och sedan wii och sedan hem till henne och dator. Yepp. Har väl inte så mycket mer att säga. Skola imån, inte så kul. Men de blir väl påsklov snart också. :)
Bild på Linus:

Fotograf: mamma eller jag.
Kamera: Exlim dk
C: Isanla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0