Vakna med theani.

Vaknade runt 9, hoppade in i duschen och därefter så fixade jag mig. Har nyss käkat mat, och gjort en sallad som just nu står på bordet och bara VÄNTAR på att jag ska äta upp den.
.
I dag är det min första dag som en "normalätare". Idag ska jag försöka få mig själv att bli van att äta MYCKET under en dag.
Önska mig lycka till? :)
Som ni kanske läst (alexandras inlägg) så ska mina söta brudar komma över hit runt halv 1, och då ska vi traska iväg till waynes och ja..
Men ett problem är att jag inte vet hur man "kopierar" photoshop från datorn till USB minne, och därefter öppna photoshopet på någon annan dator.. Förstår ni vad jag menar.?
Antagligen inte.. haha!
Eller vänta..? Min förra laptop (som småkrashat) har ju mitt photoshop, och det är ju inte kopplat till internet, så det går inte att påverka mitt photoshop.. Ska fråga! FYFAN vad smart jag är. Eller? ;)
51_large
FYFASIKEN vad gott det där ser ut att vara!.. borsätt från osten i salladen då..
wehearit.com
/bananen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0