Vad, vad, vad, vad?!?!?!?

Mamma kom nyss hem och ropade "goda nyheter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D".
Självklart orkade jag inte reagera, för jag gissade på att det var något ruttet som att t.ex. hon köpt någon tröja till mig, som antagligen är ful så den endast slängs längst bak i byrolådan.
Men sedan så sa hon att det var något speciellt jag skulle få när jag slutade 8-an, och hon sa att jag kommer att bli riktigt glad, så glad så att jag kommer hoppa upp och ner och hamna på psykhus för att jag är så glad! (det är ett armeniskt ordspråk, haha!). Men det är varken en resa, eller en moppe. Och hon sa att "jag inte hade vågat önska mig det för att det är för dyrt".
.
Tro det eller ej, men jag är riktigt nyfiken på vad det är jag ska få! :D
sony alpha a330
F: isabell eller alexandra
C: isanla! ;)
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0