Slalom dag

Tjo!
Idag har jag varit och åkt slalom typ hela dan med skolan. :)
Först stressa jag och mamma till skolan för att jag skulle hinna med bussen och så åkte den typ 9:00 och var framme 09:25 ungefär. När vi kom dit så dröjde de ett tag innan vi kom iväg i backen bl.a. eftersom Issas pjäxor krånglade och sen skulle både hon och jag ändra vikten på skidorna. Men sen var vi iväg och vi började på den gröna backen eftersom jag inte åkt på ett och ett halvt år, minst, och Issa bara åkt en gång. Men de gick finfint så vi fortsatte upp i röda och åkte sedan med Almedina o.s.v. o.s.v.

HAHAHAHAHAHAHHAHA!
När jag och Issa skulle upp i ankarliften skulle en "man" hjälpa oss med den och så råka jag sätta mig på hans vante utan att jag märkte de och vi ba åkte iväg! xD AHAHAHA! Han ba: - "Nej! Ta inte min vante!" Jag hörde inte vad han sa och efter ett tag upp i backen så frågade jag Issa vad han sa och så sa hon att hon trodde att han sa att vi fick med hans vante med upp. Jag ba: - "Va? Fick vi?" OCh så kollade Issa bakom mig och så satt jag på den. xD Liiiiite småpinsamt när man kom ner med den till honom efter. ^^ Issa fick lämna över den.. xD
Haha! Så typiskt mig också. ;)

Jaoo.. Sen åkte vi hem klockan 3 och så skjutsade mormor hem mig och jag la mig i soffan och bara kolla på tv i typ en timme elr två. Fett skönt. Sen hoppade jag in i duschen och snart ska jag kolla lite matte till provet imån.. :s Hörs! Ska göra dagens innan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0