Uppdatering på låg nivå..

Men jag har mina skäl, som vanligt ;)
Efter skolan så hängde issa med mig "hem". Fast först var vi på min pianolektion, och som vanligt så spelar det absolut ingen roll om hur jävla mycket man tränar hemma, så måste min lärare alltid hitta fel.. irriterande -.-'
Efter det så kom vi hem hit och chillade. Käkade twix och drack äppeljuice. Bra kombination va? Haha! Sedan runt kl 16:30 så åkte vi iväg på skridskor. Vid halv åtta kom jag hem, och jag åt mat. Sedan... hm... kollade jag på TV och pluggade lite NO.
,
BTW, provet gick faktiskt jätte bra! *peppar, peppar* och jag svarade på allting. Säker på att jag inte fick typ alla rätt lr nå skit, men jag hoppas på ett VG! Men jaja..
,
Just nu har jag as ont i mina fötter, och har ingenting mer att skriva. dyker väl upp en dagens från min sida idag också, satt.. Men ja, nu ska jag sluta skriva! Pusshej! :D
,
En random bild jag ritade i fredags tror jag. Lite slarvigt och lite kandee inspererat, men ja.. :)
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0