TRE (Alexandra)

Halloj!
Är hemma från en ganska så okej skoldag faktiskt. (Fastän vi hade spanka idag och jag fattade ingenting som vanligt..)
Började på morgonen med svenska, sen spanska, SO och sen gick vi och åt och gick sedan till bibloteket och fick som en liten genomgång för vad det fanns för böcker där av bra författare. Där visade hon upp "TRE - Ett hål i själen" som jag ska börja läsa så jag lånade hem den. :) Har tänkt på det ett tag att jag skulle läsa dem böckerna om "TRE", men det finns typ 11 st.. :s Men vad jag har hört av både Sofia och Isabell så ska dem vara bra.


Skulle även haft utvecklingssamtal idag men de blev inget idag heller så de blir nån gång den här veckan, förhoppningsvis.
Vi får liksom omdömmen på en sida som man har världens krångligaste inloggningsgrejer till, och så har jag och mamma tappat bort mitt användarnamn OCH lösen. Så jag har frågat Jonas typ 3 ggr om han har skickat dem där "namnen" och han sa att han gjort de men jag hade inte fått de. Sen frågar han typ vem som var vem av 2 namn och så hade han skickat det till nån annan Alexandra.. -.- Haha! Kul för henne då, då får hon se alla mina MVG'n, haha, fast ne. ;)

Men så är det..
Imorgon är vi lediga (Tjoho!) eftersom det är srudiedag och den lediga dan ska jag spendera med Ani och Isabell och plugga senare när dem åkt iväg på skridskor träning. :)

Kommentarer
Postat av: Sofiia :)

bra val! Dom är sjukt bra!! :D

är på nionde boken nu !! OCH DE ÄR SÅ SJUUUKT SPÄNNANDE!!!!! SLUTA INTE LÄS!! :D :D <3

2011-03-21 @ 21:24:13
URL: http://sofiiasilfveer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0