Tradera.se, min nya garderobuppdaterare?

Registrerade mig ju på tradera, och jag har köpt både en röd/svart tunik-skjorta, och även den dära blommiga kjolen. RIKTIGT nöjd med båda köpen, och nu funderar jag på att köpa denna kappa!
Vad tycker ni?
,
Själv tycker jag inte att det är något "äckligt" eller "dåligt" med att köpa använda grejer? (Okej, nu tror ni att jag BARA köper därifrån, men nej, så är det inte! haha) Men jag har verkligen fyndat båda dom där plaggen.
IMORGON ÄR DET SKRIDSKOR! Längta, längta, längta! Kändes så otroligt trist när jag inte hade skridskor igår lr idag.. AJA, imorgon är det! TAGGA!
.
Nå, vad tycker ni om denna? :)
Dock är det stl 38, och jag har 34-36, men en stl större skulle väl inte skada.. eller? ;)
Klicka för att stänga fönstret
Klicka för att stänga fönstret
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0