Tidsfördrift... (ani)

Namn: ani
Födelsedatum: 13 Novemer
Födelseplats: Kaffestaden.
Bor: Sverige
Ögonfärg: typ mööööörk bruna

Hårfärg: Orange/brun
Längd: 1.58 - 1,59
Civilstatus: Lyckligt singel.
Höger eller vänsterhänt: Höger hänt
Stjärntecken: Skorpion, liten men farlig. Precis som mig ;) *hih*
Kär: Nepp

Har du under den senaste månaden
.. Rökt?: Nej
.. Shoppat?: Ja
.. Skejtat?: Ja
.. Bakat?: Ja
.. Stulit något?: Inte med flit :(  (t.ex. både nannas linjal, OCH sudd. haha!)
.. Motionerat: Ja
.. Solat: Nej
.. Tappat bort saker: inte vad jag kommer på just nu.

Antal
.. människor du skulle ge ditt liv för: svår.
.. piercings: öronen ifall det räknas.
.. tatueringar: Inga hittills, men ska göras!
.. syskon: En syster
.. saker jag ångrar: MÅÅNGA!
.. skor: inget exakt antal, men typ tygskor: 6 st vad jag kommer på just nu.
.. mascaror: använder endast 1 just nu, men annars har jag typ 5 andra som det också finns kvar i.
.. personer du kysst: HAHAHHA, mig? kyssa? tss..
.. förhållanden du haft: Inga seriösa.

Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola: Pepsi, självklart!
McDonalds eller Burger King: McDonalds.
Adidas eller Nike: Adidas.
Choklad eller vanilj: Vanilj.
Kärlek eller sex: LÄTT! Kärlek.
Tacos eller Pizza: Svår!
Läppstift eller läppglans: Läppglans.
Buss eller bil: Bil.
Cider eller öl: Alkoholfri cider isf.

Ärligt
Svär du
: Jadå.
Sjunger du: My little secret.
Duschar du varje dag: Nej?! Håret skulle ju lossa då...
Gillar du skolan: Jaa! :D
Kommer du överens med dina föräldrar: Japp.
Tuggar tuggummi: självklart.
Plattar håret: Endast luggen.
Gråter du: Jag är egentligen ingen känslig människa, men nu på sistonde händer det rätt så ofta. Det är jag som har överaktiva tårkanaler! -.-''

I framtiden
Namn på barn?
: Typ.. Caroline eller Sona ifall det är tjej, ifall det är kille... ingen aning!
Hur vill du dö?: Jag vill inte dö.
Vad vill du bli när du blir gammal: Tand-lekare.. fattar ni? HAHAHAHAHAHAHHAHA!
Hur vill du gifta dig?: Utomlands i ett varmt land, på en vacker strand. (annars går en stor och maffig kyrka också bra, hahaha!) men allt måste vara PERFEKT. Det är trotts allt en gång i livet man får uppleva det.
Vart vill du bo?: Kanada - Toronto
Drömjobbet: Tandläkare. Har inte denna fråga redan kommit?

Har du någonsin..
.. Blivit kallad hora?
: Inte ftf.
.. Blivit nedslagen?: Hmm.. hamnat i catfight kanske? haha!
.. Kissat ner dig?: Heter det inte "kissat PÅ dig?" haha? Ja, men när man var liten. Den som inte har gjort det är väl allt onormal. haha!
.. Ljugit om din ålder?: Varför skulle jag? Okej, jag har många gånger skämtat om att jag är 97-a, och även att alla som jag "berättat" det för går på det.. varför? :( Jag är ju inte allsde kort!!
.. Bråkat utan anledning?: Nej. Allt som händer har en anledning.
.. Kallat dina föräldrar cp?: Nej.
.. Varit uppe 24 h?: Nej.
/ani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0