Tagit märke 3! :)

Hej igen!
Jag har riktigt tråkigt. Ingenting händer ju! :o
,
BTW, tog märke 3 idag på skridskorn! WOHO. För att kunna uppnå den skulle man kunna:
* Chasse framåt, inre foten på tydligt ytterskär
* Parallellåkning bakåt med översteg, ett översteg med glid på varje fot
* Piruett på två fötter, minst 3 varv
* Treavändning på två fötter (båda håll
,
Inte så mycket egentligen.. Förut så skulle man kunna göra en piruett 6 varv på märke 3. Så då övade jag ju tills jag kunde det, och sedan hade dom typ flyttat fram det till märke 5 tror jag, för att det "var för svårt".. men jaja! :)
,
Märke 4, nästa! ;)
* Flygskär, båda ben och minst 80 graders vinkel på benen. Minst 5 meter på rak linje
* Treavändning på en fot ytterskär och båda håll
* Piruett på två fötter, minst 6 varv
.
.
Nej men nu ska jag ta och städa mitt rum. det behövs! ;)
ful bild på en ful häst.
F: ani
C:isanla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0