SLALOM! :D

Hallå där! :D
HAr nu kommit hem från tretimmars åkning slalom! :D:D:D
DE VAR AS KUL! De var första gången också, och jag ramla inte en ändaste gång, bara en gång i liften men de räknas inte xD HAha
Men vi åkte i en backe mitt ute i skogen så de var inte så mycket folk, De var bra, alltså de var en slalom backe o de fanns ju lift, men backen är ju inte lika stor som dom i kb men jag får väl åka ditt, om jag åker några gånger så går de nog jätte bra ! :D
Så nu ska jag fråga om jag får åka slalom istället för att åka pulka/prommenad på våran friluftdag! :D
ALLA MÅSTE TESTA, ROLIGASTE JAG HAR GJORT!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Alvarligt ;P
Kommer bilder senare ;)

Random bild från google xD

 

 

//Issa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0