Skridskor o grillning :)

Hallå!
.
.
Har varit på skridskor idag, o vi hade märkestagning ;P
Jag fick göra första o andra märket idag för jag kom in i gruppen senare en alla andra, o jag klara dom ;)
Dom var inte så speciellt svåra.
Sen skulle vi ta märke 3, men man skulle kunna göra chasse, o de var första gången jag gjorde de idag så de kanske var därför jag inte klara de, så jag måste öva mer på de, lite surt men aja.
.
SEn övade vi lite på märke 4 o de gick faktiskt jätte bra i slutet ;P
.
Sedan efter skridskor stack vi ut o grilla, o jag knäppte as mycket kort!
MEn jag bjuder på bilder senare, för jag orkar inte ladda in dom nu x)
Men nu ska jag göra något annat, ses! :D
.
Random bild från sommarn! :D
Min gamla kamera ;)
Foto: Isabell
C: Isanla
.
.
.
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0