Ska man ta sig en cykeltur, tro? (Alexandra)

Nu känns det som jag kan allt tills imån fast de kan jag inte. Inte alla årtalen i alla fall.. x) Men jag har försökt att plugga in de viktigaste årtalen och även Kungarnas namn glömmer jag också bort som typ 1810 avsattes Sveriges dåvarande Kung Gustav IV Adolf och istället kom hans farbror Karl XIIII och blev kung men eftersom han inte hade nån arvinge, alltås barn, så var man tvugna att finna en ny Kung som man hittade i Frankrike som hette Sean Babtiste Bernadotte och när han kom till Sverige böt han namn till Karl XIV Johan. Hm. Tror de va alla. Okej, där fuskade jag faktiskt. xD
Jag glömmer vad dem heeeteeerr!! -.- och årtalen.

Men nu orkar jag inte plugga, har bara lust att ta cykeln ut och cykla en sväng, men jag kommer bara ramla.. xD Sista veckan jag cyklade till skolan halkade jag med cykeln och föll av 2 eller 3 gånger.. Haha, fail. Funderar på om jag ska ta och cykla till skolan här framöver eller om jag ska åka buss en månad till.. ") Mitt månadskort går ut imorgon och då får jag antingen åka buss i en månad till eller börja cykla.

OM jag ska cykla så ska de inte vara som i morse, - 10 grader.. -.- De är inte så skönt och cykla i kan jag ju ta och medge. Men man ska inte klaga. 2 i min klass har cyklat nu hela vintern, även när de va typ - 25 grader. Dem är ju konstiga.. Eller bara inte lika lata som jag. ;)

Ska jag ut och cykla..? Jaa.. Nee.. Äh, tar väl en liten cykeltur i kvarteret. :) Kan ju vara ganska skönt också. Ja, så gör jag. Men vi hörs sen. hejdå!

Random bild. (Jag är den vita)
C: Isanla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0