Sällan Issa..

Känner mig jätte bloggsugen, men vet inte vad jag ska skriva. ^^
Sitter just nu och skriver med Issa som kör sin vanliga stajl med att byta samtalsämne när man frågar nåt. ;)
"Alexandra säger:
Men kunde vi hitta på nåt imån elr inte för 100:ade gången?
Isabell säger:
Men visst kan man åka pulka där?"
Haha! Har fortfarande inte fått ett rikigt svar än. OJ! Nu fick jag nästan ett svar! ;O Ojojoj, de gick fort. (inte). Har stått och dividerat med henne nu i 10 minuter om samma fråga och NU fick jag svaret att hon kanske skulle träffa en annan. Haha! Så typiskt issa alltså. ;) Man kan inte stå först och snacka om en sak och sedan börja snacka om en annan, för då står hon kvar och snackar om den första grejen. xD

Skulle egentligen gästblogga soffes blogg igen sa hon, men jag vet inte vad jag ska skriva. x) Hon skrev nå förslag på mobilen, men jag har tydligen raderat de smset så jag kmr inte ihåg vad hon skrev. Huhu. Så då fick de va. ;)

Random bild.
Fotograf: Alexandra¨
Kamera: Exlim dk (redigerad i picasa)
C: Isanla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0