Ringar! (Alexandra)

Idag köpte jag äntligen ringar!
Har ränkt göra det ett bra tag nu med presentkortet på Guldfynd på 250:- men det har aldrig blivit av så idag efter gitarrlektionen åkte jag och mamma till guldfynd och där stod jag och vela i minst 40 minuter tills jag beslutade mig för:

Och

Dåliga bilder.. :s
Men dem båda köpte jag i alla fall. Om man köpte 2 ringar fick man den billigaste för halva priset så jag slog till. :D

Hann även klart med min häst på träslöjden efter typ 4-5 lektioner av sågning, limning och ristning.. Haha.. Innan jag typ ens hade hunnit börja gick den först av på hälften så jag va tvungen att limma dit den igen på slutet.
Syns kanske inte på bilden, men det är liksom formerna på hästen som är inristade.

Haha, lilla svankryggen då. ;)
De va meningen att den skulle blivit klar för 2 veckor sedan då pappa fyllde år, men då vart den klar idag så han fick den idag istället. x)

Nu ska jag göra dagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0