Ridning på Whacker (Alexandra)

Toddelo!
Ska snart iväg till stallet och ha dressyr på Whacker. :) Hoppas de går bra då.
,
Nu kan jag (allt) på NO´n! :D Hade sista genomgången med mamma nu så blir det prov imån. Haha, lovar att jag glömt allt tills dess. ^.^
Menmen. Visst blev designen snygg? ;D Ani har gjort den för er som inte visste det eftersom hon är den enda av oss med photoshop. Jag tyckte den blev jätte fin, även fast Ani blev missnöjd med den. x)
,
De va väl vad jag hade o säga. Tycker att Issas "lilla" bloggpaus är över snart så att hon kanske kan ta och uppdatera nåt nån gång. Hörs kanske efter ridningen! Hejdå!
,
Ani knäppte lite kul bilder i somras på min bebis som sprang. x)
Han är ju för söt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0