Ramlösa - skogshallon.

Min nya kärlek... Den är så äcklig så att den gör så att jag börjar att "hata" läsk. PLUS! :D (Ni minns väl när jag missbrukade läsk förrut? Jag drack typ en 33cl varje dag, inte bra!) Vill ju undvika att få hål i tänderna + benskörhet så mycket som möjligt!
.
Osså tycker jag att ni ska fråga på frågestunden! http://isanla.blogg.se/2011/march/fragestund-pa-bloggen.html
Och jag vet inte ifall jag kommer att våga att svara på sanna's fråga!! :O Hahaha!
Får väl göra det då.. Synd att alla känner alla här i denna stad.. :(
.
Men nu ska jag ta och läsa en bok jag nyss lånade, Katrina von bredow - räcker det om jag älskar dig? .... ELLER så börjar jag med (samma författare) - bara inte du.
Beslutsångest! Hjälp mig? :)
Hahaha, nejdå. Snart sätter min syrra på "den lilla sjöjungfrun 2" så jag småkikar väl på den samtidigt som jag läser.. det kommer nog inte att gå så bra då jag kommer att fastna för filmen. Haha!
.
Snygg jacka va?! Helt kär i den..
/ani

Kommentarer
Postat av: Julia

Inte bara inte du, den är riktigt dålig:S

2011-03-05 @ 19:19:40
URL: http://juliiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0