På rasten

Helo bloggläsare!
Sitter ute på rast nu med Ani och Issa mittemot mig. Tjatar på Ani att hon ska skicka TVÅ bilder till mig men det är såå jobbigt för hon sitter vid typ.. Smeet? -.-
Aja.
Efter skolan blir det först gitarr lektion, sen hem och typ fixa det sista till svenskan, kolla igenom matten (kommer ju säkert hända) och sedan åka iväg på ridning och packa till slalome(t?) imårn. :D Jag vet inte varför, men jag är jätte nervös. xD Elr så är det för hoppningen ikväll även fast jag har den "bästa", = normalste hästen av alla. Men det gick så himla dåligt förra gången så det är väl därför kanske. Hoppas Jullan kommer, hon sa att hon hade träningsverk igår och kanske inte kunde komma eftersom det skulle bli ännu värre imorgon (idag.) :( Jag blir så himla nervös för allting. x)
De va väl de jag hade och säga idag, hörs senare!
Bilden: Ge mig sommar!
Fotograf: Sofia
Kamera: Canon 550D (redigerad)
C: Isanla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0