Ont i mageeeen, och showen gick.. vettefan! [ani]

Jag trodde jag var så nervös så att jag hade ont i magen, men magsmärtan sitter fortfarande kvar. Så det kunde inte vara nervositet.
,
Skönheten och odjuret gick inte något bra alls! Jag kunde inte göra flygskär för att jag hade ramlat på UTOMHUS isen typ några minuter innan, så jag hade så JÄÄVLA ont i knät, så det inte gick att beskriva, men ändå tycker jag att jag var duktig som klarade av att göra det "så bra" med tanke på mitt knä (som just nu för övrigt är helt blå).
Däremot gick lilla sjöjungfrun jäääätte mycket bättre!
,
Och jag blev JÄTTE irriterad, för pappa har VARKEN FILMAT IN, ELLER TAGIT KORT! Vet ni varför?! JO, FÖR ATT HAN HADE GLÖMT HELA JÄVLA SKITEN HEMMA! -.-
,
Efteråt så sket vi i köpcentrum, vi åkte till ica ist, och min mamma köpte nagellack, godis, chips och mat på donken för att säga att vi var så duktiga.
,
Nu ska jag käka hamburgare och därefter kolla på the toystory 3. Har aldrig sett den förrut :)
/ani

Kommentarer
Postat av: Fanny Hammarstedt

Jag var där och fota , jag kanske fick nån bild på dig kolla med isabell :)

2011-03-19 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0