Oj, det gick fort! (ani)

Vi var bara där i 3 timmar.. trodde att vi skulle vara kvar där hela dagen! Hahah :)
,
Men aja, jag tog ett par RIKTIGT bra bilder! RIKTIGT nöjd över alla som jag tog, men jag måste ju välja ett par. Kan ju inte visa alla 135 bilder jag tog! Hahaha :)
Blev grilla kyckling, as usual. Och det vart riktigt gott, as usual, again. Haha! Men idag är det fredag = sista dagen på sportlovet. Då är det bara att plugga vidare SO...
.
OCH VET NI VAD?! JO, MIN KJOL HAR KOMMIT FRAM! Jag har på mig den just nuuuuuuuu!! Så fiiiiiiiiiiiiiiiiin, riktigt nöjd! :D Lappen och allting är kvar, och kjolen är gudomligt vacker. Åh, jag älskar den!! Nu längtar jag till sommaren så jag kan ha på mig mitt nya favvoplagg! :)
Sony alpha a330
F: ani's stativ.
C: isanla
.
.
En sliten tjej visar upp sitt nya plagg! Borde ha cuttat av huvudet på photoshop.. men orkar inte, är så glad så jag bjuder faktiskt! :)
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0