Ny design snart ska ni se!

Så trött på våran design, allvarligt. Den är så tråkig! Iaf bakgrunden, och det är svårt att få bakgrunden att smälta ihop med headern ifall man har mönster på bakgrunden, så därför har vi en klar färg som bakgrund.

Men nu ska jag se till så att vi tre tjejer är någon dag efter skolan, och bara allmänt FOTAR. Fotar nya bilder till headern, med andra ord. Jag har världens bästa idé, och jag hoppas att dom gillar den! Har tänkt mig något ljust nu till våren/sommaren. Något typ vitt, ljusrosa, skinande text och skuggningar... ja, jag har världens idé, som sagt!

Men nu ska jag fortsätta att kolla på "V" som går på kanal 6 just nu. Sedan blir det duschen, får göra dagens imorgon.. igen. haha!

Kisses and hugs, my darlingssssss.

eewwwww... fötteeeeeeeeeer... ändå så lägger jag ut det på bloggen! Hahaha!
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0