Ny design på G.

Gud vad dryyyyyyyyyyyyygt! Nu hittar jag ju inte mitt rosa USB minne så att jag kan föra över bilderna härifrån till datorn hos pappa (där han också har photoshop, fast CS5 som är den senaste).
,
Om ni ser några konstigheter, så bli inte "oroliga".. det är då bara jag som trixar med kategorierna lr något... tror jag. haha! Men aa, som sagt.
,
Det kommer att vara lite we(L)it style, fast VI kommer ju givetvist göra det på vårat egna lilla sätt :)
Efter designen ska jag plugga NÖ. (no) Känner att jag kan allting, förutom det jag sa tidigare, solvind.
Fotosfären var väl solens yta..? Hahahaha! AAAH, jag blandar ihop allting ju.
,
JUSTJA, skridskorn gick faktiskt rätt så bra idag! Vi tränade på något nytt, trevals. Det gick faktiskt jätte bra! Men när vi övade på tålopp, så gick det bajs för min del. Men annars gick det rätt så bra! :)
/Ina.
Fick bli en bild på jesse j, bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0