Mörka ringar under ögonen.. check?! (ani)

ÅH, VAD IRRITERAD JAG BLIR NÄR DET BLIR SÅHÄR!!!!
Den dära krämen som jag har (ACO) som är till för att pigga upp och är till för mörka ringar under ögonen, är nu SLUUUT!!!! Måste nog åka in till apoteket imorgon och skaffa ny. Så imorgon kommer jag alltså att ha typ kolsvarta ringar under ögonen... (för er som inte vet, så är jag ULTRA känslig för ringar under ögonen..)

Aja, den dära shampoon jag köpte är AS BRA! Känns lite som att gud sände ner shampoot enbart för mig så att jag skulle köpa det. För alla vet ju att gud älskar duktiga flickor ;) HAHAHAAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAA.
Ja, men ja... har typ inget att säga.. har ni förästen hört att mikaela (micah) försökt att ta självmord flera gånger under samma dag/samma timme?
Hemskt...

JA, nu ska jag iaf ta och friska upp mitt ansikte med ansiktskräm. Och smörja in mig i babyolja och bodylotion. HIHIH!
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0