Mobil trubbel- igår natt!

Ni skulle bara veta vad jag gjorde igår natt!
Jag tänkte byta grafiskt lösenord, och jag gjorde något jätte krångligt. VETTEFAN vad jag gjorde! Och sedan så stängde jag av och satte på den igen bara för att kolla ifall den funka, OCH JAG KOM INTE IN PÅ MOBILEN!!!!!!!!!
Jag satt där i 15 minuter och försökte komma in, men sedan låste sig mobilen och jag fick inget val annat än att försöka komma in i mobilen genom att logga in med mitt google konto. Och då tänkte jag på min blogspot blogg som jag haft en gång i tiden, då det kontot var bundet till google.
Men det funkade inte, så jag satt där i ca 25 minuter och försökte att komma in på mobilen, och det värsta är att jag använder mig av 3 lösenord. Så jag testade kanske 3 olika lösenord på VARJE epost jag kom på. Ni har ingen aning om vilken panik jag hade! Jag smågrinade nästan hela tiden! UUUUUU :(:(
//ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0