Mello 2011 (Alexandra)

Planerna för imårn blir defenitivt att städa mitt mega-stökiga rum.. :s Ni ska alltså se hur de ser ut där nu.. xD Jag vet inte hur jag lyckas, men så fort jag städat blir det lika stökigt igen efter minst 2 dagar. Helt otroligt. Men det kanske är så att de bara ser stökigt ut eftersom det ligger 3 stora bergsklädhögar..? Kan ha nåt med de o göra. ;)
,
Grattis till Eric Saade då, inte fatt de spelar sån stor roll för mig om vem som vann, men han va väl rätt okej förutom att samma sak kom om och om igen. Men han va en av de "bästa" i år iaf. ^^ Kollar mest på melodifesivalen för att de är som en tradition som man alltid gjort i alla år. :) Men det är lite trögt med alla omröstningar och blablabla..
Äre bara jag som tycker att melodifestivalens låtar bara blir sämre och sämre för varenda år?
Elr så är det så att ens musikstil förämdras hela tiden.
,
Haha! Aja, bitchface (som Ani skulle sagt xD). Hörs väl imårn dårå, hörs!
Höhö, min prins! <3
Fotograf: Alexamdra
Kamera: Exlim dk.
C: Isanla.

Kommentarer
Postat av: sofia :)

Näää vilka söta öögon!!!

2011-03-14 @ 09:14:11
URL: http://sofiiasilfveer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0