Massa hände igår!

Jag t.ex. CYKLADE till donken och åt hamburgare. Så igår cyklade jag alltså för första gången 2011!
Jag invigde också mitt bank kort som jag haft här hemma i nästan ett år utan att ha haft ork till att gå och aktivera det. Lat människa? haha!
Inveg/invigde också min nya vårjacka! :D
,
Imorgon ska jag inviga mina rosa/svarta/vita björnborg tygskor, och jag ska CYKLA till skolan, för att nu är våren här! :D
,
Gårdagens köp alltså: Brun/beige aktigt gläsande nagellack och örhängena, som jag hade på mig idag. FICK också det dära "fodralet" eller "påsen" till mina solbrillor från Lindex personalen. Mina brillor som jag köpte för jäääätte lite och som kommer från kappahl som vart inhandlad för jätte länge sedan! Så nu har jag en matchande påse till dom! :D
JA, men imorgon har vi SO prov, så nu ska jag plugga in alla år, så att dom sitter där. Hittills kan jag "bara" typ 6 stycken, och det är typ 20 åratal som man ska komma ihåg?! Hoppas det går bra för mig imorgon. Ska nog slänga in ett "dagens" också, så blir det slut uppdaterat från min sida för idag. :)
,
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0