Mammas släktkalas (Alexandra)

Halloj!
Sorry för den väldigt dåliga uppdateringen men det har att göra med att mamma har haft släktkalas här idag, men det var inte alla som kunde komma så vi blev bara jag, victoria, mamma, pappa, farmor, farfar, min farbror, hans fru och deras två barn, alltså mina småkusiner. Men nu har dem åkt hem så nu kan jag uppdatera. x) Men jag säger samma som jag sa igår, jag vet inte vad jag ska skriva.. "/
,
Va alla med och deltog på earth hour igår t.ex.? Jag va, halvt. Vi hade inga lampor tända men vi kollade på TV´n, men de gjorde nog de flesta. ;) Hehe.
,
Jag börjar få lite småpanik över vart jag ska praoa vecka 15.. :S Jag vill praoa typ där man kan hålla på med djur, men inga djurveterinärer tar emot åttor och det är ju de jag vill syssla med och inte typ stå i en affär och plocka upp varor. Jag funderar på om jag ska ringa till en djurpark en bit härifrån men min lärare skulle typ först ringa till nåt djur-gymnasium och fråga om dem visste om nåt ställe där jag kunde praoa, får väl se om hon hittar nåt då. Annars ska jag nog höra med djurparken. :) De skulle ju vara skitkul, men det blir ju ett litet problem med att komma dit och hem men vi får väl se.
,
Bild på min franska manikyr som jag fick av mammsen idag. :) (Inte lösnaglar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0