Kul liv.. (Alexandra)

Kul liv.
SENASTE:
Dryck: Läsk
Telefonsamtalet: pappa
SMS: Farmor
Sång du lyssnade på: The ballad of Mona Lisa
Gången du grät: Venneh, typ förra veckan tror jag

HAR DU NÅGONSIN:

Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: Njä 
Varit så trött att du somnat sittandes: Vem har inte de? xD

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Blå
Färg 2: Vit
Färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Inte iår faktiskt.
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha har jag nog
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Nej


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Hehe, typ alla
Har du några husdjur: Ja
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med Sofia och Ani och släkt.
Vilken tid vaknade du idag: halv 12 (hade de varit i förrgår hade det varait halv 11)
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kolla på Tv
Någonting som du längtar till: Sommar
Senaste gången du träffade din pappa: Ehm.. Typ nu? ;P
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Typ inget just nu, tar dagen som den kommer :)
Vad lyssnar du på just nu: Do it like a dude - Jessie J
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Inte vad jag vet xD Vilken jeffla fråga?
Vad gör dig irriterad just nu: Inget, just nu ;)
Vad är ditt namn: Alexandra
Singel/upptagen: Singel 
Stjärntecken: kräftan
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Deru ;)
Gymnasie: Går inte där än
Högskola: - Men!
Hårfärg: Brunett, men ska färga om det i sommar till blont igen.
Långt eller kort: Ganska långt men ska snart klippa kortare ;)
Längd: 1.63-1,65
Vad gillar du gällande dig själv: Va?
Piercings: 2 hål i ena örat och ett i andra
Tatueringar: Har ingen
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:

Operation: Har inte opererat mig
Piercing: Öronen 
Bästa vän: Emelie (min tremänning)
Sporten du spelade: jag SPELAR ridning ;)
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Stelkrampssprutan i femman
Konsert: Typ Karlsson på taket om de gills som konsert xD
Förälskelse: Haha, de kommer ju jag skriva här? ^^

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Ehm.. Göra klart den här saken
Lyssnar du på: Meen, de har jag redan sagt.
Väntar du på: Att få sova nångång


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja, men de kommer sen
Vill du gifta dig: Jarå, om jag hittar den rätta
Karriär i åtanke: Flytta till USA och vara djurveterinär

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Hmm.. Typ.. Vet inte :P
Kramar eller pussar: Typ kramar 
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda
Snygg mage eller snygga armar: Båda :D
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!
Känslig eller inte: Lite, men klart han får gråta ^^
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Va?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: Nej, använder det inte
Krossat någons hjärta: Ja..
Har du blivit arresterad: Nej
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja
Mirakel: Japp
Kärlek vid första ögonkastet: kanske
Himlen: Alltså ja, himlen finns?
Tomten: Haha! Såklart jag gör! :D
Att kyssas på första dejten: Yepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0