Krångel! (Alexandra)

Aloalo! :)
Har suttit nu och redigerat nån visningsbild till pappa. Han skulle ha nån bild till en corvettesida, så jag skulle redigera en med amerikanska flaggan bakom och snacka om krångel! Först skulle han skicka den i nåt speciellt format, så bilden blev jätte liten. och så skicka han den från sin dator till min och så redigerade jag den i gimp, men det är ganska nytt för mig så jag hade glömt bort hur man gjorde lite. x) Men efter ett tag löste de sig och jag lära liksom lägga upp den som en bild på bloggen för att få HTML'en och sedan ta den. skicka den till pappa och så fick han kopiera den och klistra in där den skulle vara. Istället för att man bara skulle trycka liksom "bläddra" somd et brukar stå, så ska man ha nå annat krångel med både storlek och HTML..Aja, de fixade sig i alla fall. x)
Här är den för er som ville se:

Så liten skulle den va också, inte mindre, inte större. Krångel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0