Klar med HK läxan (Alexandra)

halloj halloj!
Nu är jag klar med hemkunskapsläxan, tjoho! Inte så där värst svår då om man säger så. x)
Vi hade NO prov idag också, gick väl ganska bra men jag glömde bort typ 2 frågor men chansade ändå får väl hoppas att det blir rätt ändå då.
,
Har inga speciella planer för idag, trodde läxan skulle avra ännu segare men de gick ju skit fort så nu får jag väl ta och hitta på nånting annat då. Imorgon har jag i alla fall utvecklingssamtal igen.. Klockan 8 är det så jag missar eget arbete, synd att det inte var klcoan 11 för då hade jag sluppit spanskan, men nu vart de inte så. ^^
,
Har väl inge mer och säga. Skönt att de inte är nå prov kvar nu på ett tag. (Haha, lovar att dem kommer komma på imån att vi haar typ nåt annat prov nästa vecka eller nåt..)
Jag idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0