Jag ska försöka uppdatera mindre.

Det är föööör mycket som snurrar runt i mitt huvud. Många tankar kring saker och ting. Eksemet blir mer och mer, och på något sätt börjar min "livsglädje" för varje dag. Men ja, jag ska skriva av mig i min dagbok mer, för jag vill inte att sådanna saker ska läggas ut på bloggen. Det är för personligt.
.
Men ja, jag skriver väl vad jag gjort under dagarna, men typ inget mer. Inga tankar med andra ord.
,
Nu lyssnar jag på "remember when - avril"
It never crossed my mind, that we would say "goodbye". What a big suprise.
But im not lost, im not gone, i havent forgot. Its getting harder to pretend,
and im not coming back around... again.
random. (C)
/ANI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0