Jag längtar tills imorgon!

HOPPAS EMELIE KOMMER IMORGON, FÖR JAG HAR SAKNAT HENNE JÄÄÄÄÄTTE JÄTTE MYCKET!!!
Fattar ni att en sådan människa varit sjuk i TVÅ veckor?! EN VECKA?! Jag stod inte ens ut i torsdags, för jag hade ingenting att göra än att ligga i min säng och sova i 13 timmar och ha feber. Var nära på att gå på skridskorlektionen den dagen, för jag hade ingenting att göra. Så jag tycker att emelie måste komma tillbaka imorgon, för jag har faktiskt saknat henne, och det har varit så tomt, och jag har inte kunnat diskutera "vuxenprat" med henne, och hennes "vuxenaktiga" åsikter som faktiskt får en att se saker och ting åt ett annat håll. Och jag saknar ju HENNE! :):)
.
HOPPAS DU KOMMER IMORGON EMELIIIEEEEEEEEEEEEE !! :D
fairytailscastle.blogspot.com
Bilden gjord av henne i egen hög person! (förlåt för att jag snodde bilden utan att fråga! x) )
Gjord: fairytail
Copyrights: fairytail
,
/ani

Kommentarer
Postat av: Memelie

Naaaw! <3

Nu blir jag ju rörd :)

...Så där får man inte säga xD



Haha, sällan visa upp min lilla kluddade bild x)

(Gör absolut ingenting om du undrade :D)

2011-03-14 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0