Jag finner inte meningen med.. framtiden..

Jag kämpar så jävla hårt. Jag pluggar och pluggar, ni har ingen aning! Men ändå så når jag inte upp till mitt mål? Folk som pluggar MINDRE än mig, får fan VG/MVG på prov?!

Mår så jävla dåligt... jag får G på allting... G hit och G dit! FYFAN vad jag ser framemot i höst... FYFAN säger jag bara. (då man betygsätts från A till F)

Okej, nu kanske jag låter wierd, men se det så här: Även ifall jag inte pluggar, så får jag iaf G (för så mycket kan jag faktiskt), och när jag PLUGGAR så får jag också G.. jag fattar inte varför jag ens försöker när jag ligger på samma nivå hela tiden?!
Tumblr_lgq0qfd1bx1qb6jeto1_500_large
/Ani

Kommentarer
Postat av: Memelie

Kom ihåg att allt inte har att göra med betygen!



Om du pluggar mer inför ett prov lär du dig lite mer än du skulle ha gjort annars. Nästa gång du ska läsa om samma sak eller om någonting liknande kan jag lova dig att du kommer att vara glad över att du pluggade lite mer. ÄVEN OM DU FICK SAMMA BETYG!



Du kommer ha nytta av det du lärde dig tidigare och DÅ får du bättre betyg :)



2011-03-22 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0