Jag erkänner. jag har komplex.

Men nu FAN ska jag kämpa! Jag ska träna varje dag.. eller NÄSTAN varje dag. Jag ska endast äta godis & onyttigt en dag i veckan. Jag ska ha den "perfekta" kroppen (enligt mig) i sommar.. och höst... och vinter.. ja, alltid!
.
Jag ska äta ordentlig frukost (brukar bara ta t.ex. ett glas mjölk som frukost), äta lunch, mellis, kvällsmat och.. mat innan jag borstar tänderna. Samtidigt så ska jag träna mina muskler.
,
Detta är något jag verkligen vill. Jag VILL gå upp i vikt! Läste nyss en artikel på aftonbladet.se om hur man går upp i vikt o.s.v. och jag kände igen mig så jäääävla mycket alltså. Läs:
Okej, jag kanske inte är "underviktig", men jag tycker att man väger lite när man väger runt 46 kg och är 1,58 m lång..
,
Jag tycker att folk borde tänka på vad dom säger. För det kan såra även ifall dom inte vet det.
//ani

Kommentarer
Postat av: Memelie

Vet inte om du vill veta det här eller inte men du ligger på gränsen till undervikt. Kan du inte prata med skolsköterskan eller nån? Hon kan nog ge dig tips på vad du ska äta för att gå upp lite.



Snälla? Bryr mig om dig och vill inte att du ska må dåligt :(

2011-03-22 @ 08:26:20
Postat av: Sabina

Hej! Ville berätta att jag har lyckats gå upp i vikt!



För ett år sedan vägde jag 46 kg, och va 172 cm lång... ganska smal var jag.... Men nu väger jag 57 kg, och är ganska normalviktig tycker jag. Är fortfarande smal, men på en hälsosam nivå.



Men jag har ätit som tusan, och först verkade det inte hjälpa alls under några månader. Men sen märkte jag stor skillnad! Fast först satte sej allt på överlåren och höfterna... men "fettet" jämnade ut sej sen XD

2011-03-23 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0