Jag är tillbaka ;) (Isabell)

Hejsan alla läsare!
Orkar inte "pausa" mer från bloggen  ;P
Vart så sugen på att skriva något.
;P;P;P;P;P;P;P;P;P Smilesarna är till Ani x) HAHAH
MEn aja, jag red idag, de var så kul! :D:D
Har inte ridigt på treveckor så de var jättejätte KUL!
.
O jag fick söta Lilly :)  De gick jätte bra så jag är jätte glad!
Mycket "jätte" nu känner jag ;P
O efter ridningen fick jag våfflor och kommer även få de i morgon på våffel dagen! (Y)
..
.
Vi hade ju prov idag, NO - Astronomi, De gick väl sådär, jag fick stressa i slutet så jag kunde ju inte skriva så mycket som jag igentligen vela :/
Men aja, får hoppas på att de gick bra!
Ska nu göra HK läxan så kanske vi ses senare!
.
Lilly :)
Foto: Alexandra
.
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0