Jag är Nanna (Alexandra)

Tja!
Hemma från Issa nu. Vet inte om hon skrev nåt "nanna" i de inlägget men hon har det annars iaf, och bara så ni vet så är det jag som är Nanna. ;) Kallas för det så ni vet vem hon menar. Ani säger de typ aldrig, men Issa gör de iaf. :)

Har nyss pluggat ännu mer SO - Sverige under 1800 talet.. Skit kul.. -.- Men snart slipper vi historia efter provet på onsdag. :D
Hoppas de går bra på provet.

Planerna för imorn är plugga, plugga och plugga. :( Men jag glömmer jämt årtalen man har liksom minst 15 årtal att komma ihåg och jag komemr kanske ihåg 5 av dessa utantill. Så kanske ska ta och plugga lite på de. ^^

Weheartit.com.
Kisses n hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0