Issa och nanna suger på att uppdatera *punkt*

Hej alla mina bebisar.

Lyssnar på en massa musik. Bl.a. "panic! at the disco", och nej, det är ingen pop/disco grupp som man kanske skulle kunna tro. Det är rock sörrni ;)
Ni har säkert hört "I write sins no tragedies" med dom, även ifall ni inte känner igen namnet.

Fixade nyss klart min rockring som jag ska ha på showen. HAHAHAHA, vad ful den vart! Men ja, vit vart den iaf... riktigt vit... och ful... och skrynklig.. kanske borde stryka själva lakanet? Hahaha, ni fattar nog säkert inte vad jag menar ;]

Har trööökkkaaattt hela dagen nu. Ska kanske ut och fota? Har ändå ingenting annat för mig. Ska fråga ifall min syrra vill fota/stå modell. :)

HEJSVEJS! :D

Får bli en bild som jag redigerat på gimp. Kan ni hitta människan? en ledtråd: det är inte en godis-björn. Svår va? Nu får ni leta ;)

Haha!

/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0