Isabell sover över?

Hejsan! ÅH, vilken dag det var varit hittills!!! :):)
NÄSTAN BARA +++++++++

Possetivt:

* Vi var as några på träningen idag, fakiskt bara 6 st på isen! 8 med lärarna, men det är inte mycket ALLS!
* JAG FICK KJOLEN FÖR ENDAST 38 KR!!!!!!! :D (+ 25 kr frakt!)
* Jag och issa har bestämt oss att ha vår idrottstimma på isen och köra grunder och konståkning! :)
Tror inte att så många kommer att tycka att det är kul då.. men ja! :)
* Mitt sår LÄKER! :D

Negativt:

* Efter en massa krångel om lektionstid o.s.v. så fick jag och issa och armani åka på isen utomhus i en som var alldeles spruckgrejsig! Gick knappt att åka.. Men jaja.

Och isabell KANSKE ska sova över här ikväll. Vi får helt enkelt ta och se!
Annars så kanske vi ska hyra film o.s.v. Var riktigt länge sedan jag gjorde det, så det kommer att bli kul. :)


OCH MIN MAMMA TOG AS MÅNGA BILDER NÄR VI ÅKTE IDAG. Ska se ifall jag vågar lägga ut ett par. Man blir rätt så röd i ansiktet när det är kallt surrni... haha!

//ani

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ofta de var negativt att jag KANSKE ska sova hos dig x) <3

2011-03-01 @ 16:34:26
URL: http://isanla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0