Im coming... no, i AM home. [ahahahani.]

En grej jag stör mig på är att hästar heter så konstiga namn! När nanna och issa diskuterar hästar, så snackar dom om hästar som heter T.ex. bertil, cassino, whacker... asså, det är riktigt udda namn, OCH SPECIELLT PÅ HÄSTAR?! Hahaha, bara något jag lära skriva x)
_______________________________________
Hello people!
Har nyss kommit hem från en skridskorshowsträning. Med kläder också.. det vart jätte krångligt, och när vi skulle fram på skönheten och odjuret så var ju (SOOOOM vanligt) småttingarna okoncenterade och ofocuserade, och även när jag ropade "NU SKA VI FRAAAM!! NUU SSSKKKAAA VIIII FRRRRAAAAAMMM!! " så reagerade dom inte.. -.-'
,
Mina händer luktar pyton! Lära bara skriva det... hahaha! Känns som att jag inte tvättat händerna på evigheter.. kanske borde göra det nu?
Sitter iaf och kollar på COPS. Snart ska jag och spela piano... eller träna piano bél dén, som jag brukar säga... HAHAHHAA!
,
OCH ISSA, när du ser detta, så MÅSTE du logga in på MSN för vi måste "samtala" om våran idrottslektion som vi ska ha imorgon!
,
HEJSVEJS!
,
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, VÄRLDENS BJUDBILD! C:
/aaaaaannniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0