I promise you that we can start all over.

Idag har jag varit jätte duktig. Jag har städat, och jag har tagit fram "alla turca" och kört egenom den. Spelade den sist för ett år sedan tror jag! Så jag har glömt bort en hel del, och idag insåg jag hur otroligt duktig jag var för ett år sedan när det kommer till piano, för jag minns att jag tyckte att det inte var något svårt alls. Men nu när jag bara går EGENOM det, så tycker jag att det är as svårt!
Men iaf, jag har gjort en sida. Så en av fyra alltså = 25%  = en fjärdedel = 0,25... ursäkta, men matten har sutte sig på hjärnan min. Haha! x)
.
Och nu kan jag "darlin" med avril lavigne utantill med akord och allt! :)
Kul va? :D
Oj, vad många smilisar jag skriver nu för tiden x)
,
Lyssnar även just nu på när mamma sitter... eller står, och grubblar om att "gifta sig med en rik man" som hon vill att jag ska göra i framtiden (?)... AHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA.
,
Min nya man kanske? ;)
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0