Hamburgare!

"Kom nyss hem" från skridskorn. Det gick superbra och jag tyckte att jag var jätte bra på att göra piruetter med "försteg" och "avslutning". Men själva piruetten på en fot var lite svår. Det är lättare att ta fart och sedan göra piruett på två fötter, men att ta fart och köra på enfotad på en gång är lite svårare tycker jag..

Men jag mådde riktigt dåligt! Efter ett tag så började jag få ont i huvudet och "varm" i näsan, och jag började svettas! JAG, SVETTAS?! Det var riktigt sjukt! Bokstavligen. hahah!

Jag skippade strechingen, men min syrra var med ändå. *suck*

Och min pianolektion var tydligen inställt? Jag hade inte ens fått ett jävla mail om det..
Aja, nu väntar en STOR FET HAMBURGARE på mig! Som jag förtjänat.. ;)

Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan komma imorgon och åka stjärtlapp! :D (jag vågar inte åka tefat, då kan man inte stanna när det blir för hög fart lika lätt som man kan göra när man åker stjärtlapp! :D)

Så här ska jag göra med min stora hamburgare.

/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0