Hair spray (Isabell)

Dagen idag har varit jätte bra ;P
.
Dagen började med att vi hade idrott = de var fotboll -.-
Gillar inte de .
Men jag nudd faktiskt bollen ett par få gånger x) HAHa
Jag gömmer mig mest undan = jag är bollrädd!
.
O jag gillar inte fotboll ;P
.
.
Aa, men vi hooppar över typ NOn för då hände de inte så mycket.
Sen hade vi bild o då skulle vi få göra en egen reklamfilm! :)
Vi har till vecka 15 på oss så våran kommer bli super nicig!
Jobbar med ani, alexandra o emelie ;P.
Hair spray !
.
.
.
Men nu har inte jag tid mer att skriva för nu måste jag plugga till prvet vi ska ha i morgon så vi ses ! :D
.
RANDOM ;)
o om ni inte fattar de redan så är de fortfarande C: isanla ;P
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0