Gomorron!

Gomorron!! :)
Nu när klockan bara är 9 så har vi 47 unika besökare. ;o Men de är bra! :D Glöm bara inte att fråga på frågestunden! Har bara fått en komentar än. :(

Var tänkt att jag skulle skicka en bild från vår (min familjs) ruttna dator, men det gick ju somd et gick. Efter att ha väntat ett bra tag (tro mig, den är seeeg! Det tar prick en kvart för att starta och upp logga in på facebook :S) så skulle jag gå in på msn och skicka den från min gamla msn till min nya. Men då så stod det förståss "du måste installera den nyare verisionen för att kunna logga in". -.- De va ju kul.
Så de vart ingen bild då. Fast om inte pappa skickar den från sin e-mail då förståss.

Ikväll blir det ridning på Alec, markarbete. Hörs säkert innan de, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0