gomor'n (ani)

god morgon alla läsare.
tänkte bara meddela att det inte kommer att bli någon hyffsad uppdatering från min sida idag. Jag ska nämligen ut och grilla och åka pulka med min mamma och syrra! :)
Jag har börjat att bli rädd för att åka pulka.. jag vet inte varför! Jag tycker det är så läskigt att åka sådan "hård" pulka, som t.ex. ett téfat, och sedan så snurrar man runt så man åker bakåt i backen.. Och när det är sådär hårda gupp.... GAAAAAAHHH... :(:(:(
Hur kommer det gå när jag åker pulka på någon friluftsdag med skolan då?! VI KOMMER ATT ÅKA I VÄRLDENS STÖRSTA BACKE OCH JAG KOMMER ATT DÖÖÖÖÖ!! :(
.
Ja.. men vart var vi? Justja. Så det blir inte många fler uppdateringar från mig. Men som tur är så finns det ju två andra personer som kommer att uppdatera! :D
.
.
HEJSVEJS!
Nu får ni överleva med en bild på min syrra när hon kör "hundvalpsblicken"................ HAHAHAHHA
//Ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0