Godmorgon på er! :) (Isabell)

Godmorgon på er! :D
.
Idag är de fredagen den 25 mars = VÅFFEL dagen! :)
Den bästa dagen som finns enligt mig x), Pappa sa att vi skulle döpa om den till isabells nationaldag, HAHAH
Tyckte de var lite kul x)
Men aja, har ju börjat gått upp en halvtimme senare än förrut, men ändå så är jag tröttare än vad jag var förrut ?
Kånstigt ?
.
Aja idag så börjar vi med eget arbete :D roligt !
För då får man ju välja vad man ska arbeta med, o jag ska såklart jobba med SO, känns som att jag ligger lite efter, speciellt om man gemför med nanna o Ani ;P
Vi håller liksom på med religon inte min starkaste sida precis ;P
.
.
Men nu ska jag packa idrottsväskan har de sista passet idag = Innebandy! :)
MEN vi se väl senare idag! :)
.
Längesen jag bjöd på en "kolla upp" bild xD
Men så här ser jag ut idag!
//Issa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0