Godmorgon! (gröna damen, ani!)

Godmorgon kära läsare.
I dag  gjorde jag misstaget att vakna en timme tidigare = nu har jag en hel timme över till att göra egenligen.. ingenting! FATTA, jag kunde sova under denna timme?! Nej, men självklart så kan jag ju inte somna om nu heller, med smink och kläder och allt..

Så jag gjorde mig en "riktig" frukost idag. En apelsin, en macka och nu sitter jag och dricker grön mint & citron te i min gröna kopp som står på min gröna musmatta bredvid min dator som har en grön bild på sig där fram. HAHAHA, gröna damen här!

DAGENS LEKTIONER (Endast för er som är intresserade)
Vi har typ samma lektioner fast i olika tider. Mina tider/lektioner:

Först HK (ingen aning om det är teori lr om det är att laga mat.)
Sedan SV
Sedan Spanska (helklass)
Sedan lunch
Sedan SV
Sedan NO

Nu ska jag mumsa vidare på mitt "gröna" te.

/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0