Gav 110% på idrotten idag! (ani)

FYFASIKEN vad svettig jag blev!
Idag höll jag och issa i idrotten. Uppvärmningen, tjae... jag hade tänkt flera varv, men folk dog ju nästan av dom dära varven vi körde på, vad jag hörde iaf. Och issa gjorde ingen övning alls på uppvärmningen, så jag fick ta hela skit'n -.- Hahaha!
Men sedan som "huvudaktivitet" körde vi på basket. Det gick faktiskt jätte bra, och jag hade jätte kul med världens bästa lag! (jag, nanna, öskär, max & mattias) Synd att vi inte hamnade i final, men vi var duktiga ändå :)
.
Var nyss ute och tog kort inför våran nya HEADER! Vi har pratat och allt, och vi alla tre är med på en grej till design. Vad? Det återstår att se ;)
Bildbrist, (C)
/ani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0